https://telegram.me/empireoflies
خط تولید «برندسازی» از چهره‌های حقوق بشری آن قدر رونق پیدا کرد که ده‌ها نفر رسما پیشه «فعال حقوق بشر» را به عنوان بیزینس رسمی خود برگزیدند.

وکلایی که با «امنیت ملی» کاسبی می‌کنند

به گزارش جنبش مقابله با رسانه‌های بیگانه، امپراتوری دروغدر دست‌کم دو دهه اخیر، یعنی از مقطع دوران اصلاحات که بازار کاسبی از شعارهایی چون «حقوق بشر»، «آزادی» و «حقوق زنان» و… به یکباره داغ شد و اتاق فکر سیاسی- تبلیغاتی غربی با کمک وابستگان و متعلقان داخلی، خیلی زود برای این «بیزینس»، الگوسازی هم کردند و یک خانم حقوقدان معمولی را، با سواد حقوقی معمولی و حتی فن بیان زیرمعمولی، تبدیل به «بانوی حقوق بشر» در ایران و «فرشته عدالت» در نیمکره شرقی کردند و علاوه بر دادن پوشش رسانه‌ای همه‌جانبه و جوایز حقوق بشری، با دادن جایزه «صلح نوبل» و نقدینه یک میلیون دلاری، «اعتبار» مادی و معنوی را توامان نثارش نمودند، بسیاری از همکاران و هم‌پیشگان این خانم، به هول و ولا افتادند تا از نمد پربرکت «حقوق بشر» در ایران، کلاه‌ها برای خود بدوزند.

شیرین عبادی

خط تولید «برندسازی» از چهره‌های «حقوق بشری» آن قدر رونق پیدا کرد که ده‌ها نفر رسما پیشه «فعال حقوق بشر» را به عوان بیزینس رسمی خود برگزیدند تا هم اسم و رسمی در داخل پیدا کنند و سری در میان سرها در بیاورند و هم جایی را روی آنتن «بی بی سی فارسی» و «صدای امریکا» برای خود رزرو کنند و در نهایت، با همت موسسات و بنگاه‌های حقوق بشری طاق و جفت غربی(که صرفا برای عملیات روانی روی ایران تشکیل شده‌اند و با مساله حقوق بشر در هیچ کجای دیگر دنیا کاری ندارند) یک عدد «گرین کارت» تر و تمیز هم برای خود و ابواب جمعی جور نمایند.

فرمول کار بسیار ساده است: کافی است که مدرک حقوق و پروانه وکالتی در اختیار داشته باشید، سپس به «شبکه» داخلی حقوق بشر(به عنوان کارگزار اتاق فکر سیای-تبلیغاتی غربی بر ضد ایران) لینک بزنید، راهنمایی‌ها و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. سپس در یک پروسه خزنده و زیرکانه(که منطبق بر اصول مدرن بازاریابی و برندسازی است) با رسانه‌های زنجیره‌ای متصل با شبکه فوق‌الذکر وصل شوید؛ چند مصاحبه بامناسبت و بی مناسبت، چند اظهارنظر جنجالی درباره پرونده‌های داغ و در جریان، اسم شما را دست کم در صنف حقوقدان‌ها بر سر زبان می اندازد. بعد از این مرحله باید منتظر بمانید تا با هماهنگی‌های انجام گرفته از سوی شبکه داخلی، وقت آنتن و آفیش برای گفتگوی اسکایپی در «روباه نیوز فارسی» و «صدای استعمار»، به بهانه پرونده «تجاوز» در فلان‌جا و «اسیدپاشی» در بهمان‌جا برای شما «آفیش» شود. دو سه بار شرکت لایو روی «اِر»، با برند «حقوقدان از تهران»، «فعال اجتماعی از ایران» و… کافی است که کار «برندسازی» از شما روی غلتک بیافتد.

برای مرحله بعد، که یک مرحله اساسی است، کافی است که یک مجرم محرز در پرونده‌های حساس و جنجالی پیدا کنید، که واسطه اظهر من الشمس بودن جرایم، محکومیت او قطعی است. در این مرحله هر چه دوز «امنیتی» بودن پرونده بیشتر باشد و ترجیحا حوزه‌های لاکچری چون «محیط زیست» و محافل «حلقه»ای را در بربگیرد، برند شما در رسانه‌های زنجیره‌ای شبکه داخلی وتلویزیون‌های ماهواره‌ای اتاق فکر خارجی، درخشان‌تر خواهد بود.

کافی است در این میان شانس با شما یاری کند و یک مجرم امنیتی که در روز روشن، در محله اعیان نشین تهران، جلوی دیدگان صدها نفر، به سبک داعشیون با اتوبوس از روی سه مامور جوان انتظامی(بدون سلاح) شما رد شده و گل زندگیشان را پرپر کرده، به دلایلی که بر کسی روشن نیست و توض

خط تولید «برندسازی» از چهره‌های حقوق بشری آن قدر رونق پیدا کرد که ده‌ها نفر رسما پیشه «فعال حقوق بشر» را به عنوان بیزینس رسمی خود برگزیدند.

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.
0
https://telegram.me/empireoflies
theme