https://telegram.me/empireoflies

«من و تو» دزدی کرد!

اختصاصی – به گزارش جنبش مقابله با رسانه‌های بیگانه، امپراتوری دروغ: برخی از برنامه‌های شبکه «من و تو» در روزهای اخیر حاشیه‌ساز شده و حتی عناصر اپوزیسیون نیز از این شبکه انتقاد می‌کنند.

شبکه ماهواره‌ای «من و تو» تلویزیونی است که از اردیبهشت ۸۹ فعالیتش را آغاز کرد. در طول سال‌های فعالیت «من و تو»، اسناد مختلفی از وابستگی این شبکه به سرویس‌های جاسوسی بیگانه منتشر شد و مشخص گردید که «من و تو» نیز همچون شبکه‌های لس‌آنجلسی، در پی محقق کردن اهداف دشمنان ملت ایران است. البته مدیران این شبکه در سال‌های نخست فعالیتشان برای پیشگیری از پیامدهای احتمالی و جلوگیری از کاهش مخاطبینشان، وجود رابطه با دولت‌های غربی و دشمنان دیرینه ملت ایران را همواره تکذیب کردند.

«من و تو» که زیر نظر زوج بهایی و صهیونیست یعنی «کیوان و مرجان عباسی» اداره می‌شود، در ابتدای فعالیتش ادعا کرد برنامه‌هایش تنها جنبه سرگرمی دارد، اما به مرور زمان پشت‌پرده خود را نشان و فعالیت‌های سیاسی خود را گسترش داد و رویکرد سیاسی تندتری گرفت. تا جایی که سال گذشته با پایان دوره فعالیت پنهان «من و تو»، مدیر این شبکه طی مصاحبه‌ای با کانال ۱۰ تلویزیون اسرائیل رسماً آغاز فعالیت‌های مشترک خود با رسانه‌های رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

«من و تو» از زمان نشان دادن چهره واقعی خود، با ساختن برنامه و مستندهای سیاسی و تاریخی مانند مستندهای «رضا شاه»، «نقلاب ۵۷» و «انقلاب ۵۷؛ از شایعات تا واقعیت» سعی کرده تا بسیاری از واقعیت‌های تاریخی بخصوص درباره انقلاب اسلامی مردم ایران را تحریف کرده و در واقع قلب واقعیت کند.

اما ساخت این مستندها هم بی‌سرو صدا و بی‌حاشیه نبود و این شبکه به‌ظاهر حرفه‌ای، پس از ساخت برنامه‌های مذکور، حتی صدای بسیاری از عناصر اپوزیسیون را هم درآورد. چند روز پیش بود که «عرفان قانعی‌فرد» نویسنده سلطنت‌طلب که از سوی برخی از عناصر سلطنت‌طلب به دروغ‌گویی معروف شده، و «امیرعباس فخرآور» دیگر نویسنده ضدانقلاب و همکار سرویس‌های جاسوسی غربی، از دزدی و کپی‌برداری بدون اجازه شبکه «من و تو» از کتابشان و استفاده از این اسناد در مستند «انقلاب ۵۷» انتقاد کردند و این شبکه را به سرقت در روز روشن متهم کردند.

«امید شریفی دانا» یکی دیگر از عناصر اپوزیسیون بود که شبکه «من و تو» را به کپی‌برداری خط به خط از یکی از برنامه‌هایش متهم کرد و ثابت کرد که این شبکه ماهواره‌ای، بسیاری از برنامه‌هایش را با استناد به سخنان و ادعاهای افرادی تولید می‌کند که حتی در بین بسیاری از عناصر و گروه‌های اپوزیسیون هم طرفداری ندارند و در واقع عملا مستند بودن برنامه های خود را زیر سوال برد.

«امید دانا» در صفحه فیسبوکش نوشت: “در چند روز گذشته تلویزیون «من و تو» مستندی را تحت نام «انقلاب ۵۷ از شایعات تا واقعیات» را پخش کرد که دقیقا محتوای برنامه را از تیم رودست برداشت کرده بود! … اینجانب در برنامه های سالهای گذشته «رودست» شایعات شورشیان ۵۷ را افشا نموده بودم ولی مستند تلویزیون منوتو در بخشهایی دقیقا از روی برنامه رودست کپی برداری نموده است …”

تصویر از صفحه فیسبوک «امید دانا»

انتهای پیام/

اختصاصی – به گزارش جنبش مقابله با رسانه‌های بیگانه، امپراتوری دروغ: برخی از برنامه‌های شبکه «من و تو» در روزهای اخیر حاشیه‌ساز شده و حتی عناصر اپوزیسیون نیز از این شبکه انتقاد می‌کنند. شبکه ماهواره‌ای «من و تو» تلویزیونی است که از اردیبهشت ۸۹ فعالیتش را آغاز کرد. در طول سال‌های فعالیت «من و تو»، …

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.
0
https://telegram.me/empireoflies

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

theme