https://telegram.me/empireoflies

عدم رضایت مخاطبان از برنامه‌های نوروزی ماهواره

به گزارش جنبش مقابله با رسانه‌های بیگانه، امپراتوری دروغ: رسانه های فارسی زبان ماهواره ای به مناسبت نوروز ۱۳۹۵برنامه های ویژه ای را در تبلیغات خود برای مخاطبان در ایام نوروز پخش نمودند، امید به اینکه بتوانند سیل مخاطبان از دست رفته خود را باز گردانند.

بعد از افت شدید برخی از مهمترین و فعال ترین شبکه های فارسی زبان ماهواره ای در روزهای مانده به نوروز ۹۵، طبق روال گذشته امید و تلاش این شبکه ها در تبلیغات برنامه های نوروزی خود بوده است که بازهم نتوانست این خلاء کمبود مخاطبان را جبران نماید.

برای نمونه تعدادی از همین شبکه ها را در ذیل آورده ایم که بصورت خلاصه و تیتر وار به آنها می پردازیم:

تلویزیون طپش

تلویزیون طپش به مدیریت علیرضا امیرقاسمی که از حامیان سلطنت طلبان می باشد در تبلیغات رسانه ای خود سعی بر نشان دادن برنامه های نوروزی جالب و متفاوت شامل، جشن بزرگ و با شکوه نوروزی تلویزیون طپش بود که مورد استقبال قرار نگرفت.

تلویزیون ITN

حمید شب خیز به همراه مجریان خود هم قصد داشتند تا برنامه های شادی را برای بینندگان تلویزیون ایران نتورک پخش کنند. همچنین حمید شب خیز هم طبق روال گذشته و در حرکتی کاملا کلیشه ای و تکراری با حضور هنرمندان لس آنجلسی ایرانی یک جشن نوروزی برگزارنمود، همان طور که انتظار می رفت این برنامه هم مخاطبان را راضی نکرد.

تلویزیون سلطنت طلب کانال یک

شهرام همایون هم که از چهره های سلطنت طلب در این رسانه است با قهر و آشتی های خود با شبکه مخاطبان اندک خود را از دست داده و سعی نمود با برنامه سازان کانال یک به موضوع نوروز باستانی بپردازد و برنامه های نوروزی جالبی برای بینندگانش پخش نماید.

تلویزیون بی بی سی فارسی

این رسانه انگلیسی فارسی زبان برای لحظه تحویل سال نو، به ضم خود برنامه بسیار خاص و ویژه ای تهیه کرده بود که حتی با وجود تکراری بودن برخی از قسمت های این برنامه و برخی ابتکار عمل ها هم نتوانست خیلی محبوب مخاطبان خود باشد.

تلویزیون های گروه GEM

تلویزیون های کمپانی GEM امسال نیز در بحران کمبود و افت شدید بیننده، تلاش داشتند برنامه ای مشترک و خاص را به مخاطبان نشان دهند که به نوعی کپی برداری از برنامه های قبلی و فعلی همین شبکه های ذکر شده بود.

تلویزیون اندیشه

تلویزیون اندیشه نیز به مناسبت نوروز برنامه های ویژه ای از رسانه تصویری افق ایران که متعلق به رضا پهلوی می باشد را در دستور کار خود داشت. این رسانه هم که از طرفداران سلطنت طلبان می باشد همچنان در رؤیای شاهزاده بودن ربع پهلوی قدم برداشته و حمایت های خود را از این توهم ادامه می دهد.

تلویزیون امید ایران

نادر رفیعی از دیگر سلطنت طلبان که مدیریت این شبکه را برعهده دارد هم بابرنامه ای تکراری بنام جشن نوروزی تلویزیون امید ایران هم نتوانست حتی محبوبیت قبلی خود را دوباره کسب نماید.

تلویزیون سیمای آزادی

منافقین هم در این دوران دست به کار شده و سعی کردند بتوانند با برنامه های ویژه و شاد برای مخاطب نداشته خود افرادی را به سمت خود جلب نمایند.

شبکه TVPerisa1

این شبکه هم به روال سالهای قبل به مناسبت فرا رسیدن سال نو در ایام نوروز تکراری ازبرنامه Next Persian Star را برای بینندگان خود پخش خواهد کردکه خود نشانی از نداشتن برنامه و محتوای واقعی در این شبکه ها را شامل می شود.

تلویزیون سلطنت طلب پارس

تلویزیون پارس همانند دیگر تلویزیون های سلطنت طلب دیگر برنامه های ویژه ای به مناسبت نوروز باستانی با حضور برنامه سازان خود پخش خواهد کرد.

تلویزیون سلطنت طلب ایران آریایی

تلویزیون ایران آریایی به مدیریت آرین وطن خواه از دیگر شبکه های سلطنت طلب در ایام نوروز مشابه دیگر همکاران خود اقدام نمود.

تلویزیون فارسی صدای آمریکا

تلویزیون فارسی صدای آمریکا قصد داشت نوروز امسال برای بینندگانش بیش از ۵۰ ترانه نوروزی پخش کند تا شاید بتواند تعدادی بیننده را به سوی خود جلب نماید.

شبکه تصویری رادیو فردا

حتی شبکه هایی مانند رادیو فردا هم نتوانستند با اخبار سراسر کذب خود در ایام نوروز در هر ساعت مخاطبانی تازه برای رادیو فردا محیا نمایند.

تلویزیون ایران فردا

تلویزیون ایران فردا که با هزینه آل سعود به مدیریت علیرضا نوریزاده برای ایران و اروپا پخش میشود هم تنها با همان روند تکراری و فرسایشی خود برنامه های نوروزی خود را پخش نمود.

برنامه های نوروزی تلویزیون بهائی من و تو

تلویزیون بهائی من وتو که در بین شبکه های نامبرده از وضعیت بدتری برخوردار است برای جلب مخاطب فینال یکی از برنامه های خود را همزمان با آغاز سال نو قرار داد تا بدین وسیله افراد را به سمت خود جلب نماید.

این بود قسمتی از تلاش نافرجام شبکه های ماهواره ای فارسی زبان در روزهای بی مخاطبی، حال نکته مهم استفاده از این فرصت برای شبکه های داخلی و صداوسیما است تا بتوانند با تولیدات مختلف و متنوع مخاطبان جدا شده را جذب خود نمایند.

انتهای پیام/دیده‌بان

رسانه های فارسی زبان ماهواره ای به مناسبت نوروز ۱۳۹۵برنامه های ویژه ای را در تبلیغات خود برای مخاطبان در ایام نوروز پخش نمودند، امید به اینکه بتوانند سیل مخاطبان از دست رفته ی خود را باز گردانند.

بررسی کلی

امتیاز کاربر: 0.75 ( 1 رای)
0
https://telegram.me/empireoflies

۱ دیدگاه

  1. عدم رضایت مخاطبان از برنامه‌های نوروزی ماهواره !!! بسیار خوب … بر اساس کدام جامعه اماری چنین نتیجه گیری صورت گرفته است با این تیتر و این ادبیات بدون هیچ دلیل و منطقی چنین استدلال کردن جز نتیجه معکوس که همان عدم علاقه مردم به پیگیری برنامه های صدا و سیما است چیزی بدست نمی اید. این شیوه نقد مخالفان بدون ذکر هیچ منبع و یا اماری فقط و فقط نتیجه عکس دارد بس

    بی شک مطلب من نیز چون بسیاری از مطالب انتقادی حذف خواهد گویا جز صدا خود صدای دیگری را نمی خواهید بشنوید خیالی نیست امید هست با امید زندگی می کنیم

    با احترام

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

theme