https://telegram.me/empireoflies

شبکه‌های اجتماعی، تکنیک جدید VOA در استراتژی دیجیتال

به گزارش جنبش مقابله با رسانه‌های بیگانه، امپراتوری دروغسازمان بنگاه خبر پراکنی آمریکا، موسوم به بی بی جی BBG که نظارت بر رادیو فردا و صدای آمریکا را برعهده دار، گزارش سالانه خود را در ۷۶ صفحه منتشر کرد.۴ صفحه در این گزارش به بخش فارسی صدای آمریکا اختصاص یافته است.

در گزارش بی بی جی BBG، هدف بخش فارسی تلویزیون صدای آمریکا، دستیابی به مخاطبانی عنوان شده، که شامل «جوانان شهری که آگاه و فعال در دنیای مجازی» هستند، می شود.

همچنین بی بی جی BBG در گزارش خود، بر «استراتژی دیجیتال» این رسانه تاکید دارد. به عبارتی ساده تر این گزارش مدعی است که صدای آمریکا برای جلب مخاطب در دنیای مجازی نقشه راه و برنامه دارد.

عملکرد صدای آمریکا در حوزه شبکه های اجتماعی در مقایسه با رسانه های فارسی زبان هم سطح خود، نشان می دهد که این رسانه نه تنها در تراز رقابت با آنها نیست، بلکه حتی از برخی رسانه های اپوزیسیون دست چندمی نیز، ضعیف تر عمل کرده است.

جالب آنکه حتی صفحات رسمی این رسانه در شبکه‌های اجتماعی، اسم واحدی نداشته و با عناوین مختلف شناخته می شود.

انتهای پیام/رسانه ایران

در گزارش بی بی جی BBG، هدف بخش فارسی تلویزیون صدای آمریکا، دستیابی به مخاطبانی عنوان شده، که شامل «جوانان شهری که آگاه و فعال در دنیای مجازی» هستند، می شود.

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.
0
https://telegram.me/empireoflies

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

theme